luni, 2 februarie 2015

Bine ati venit

Salut, bine ai venit!

Am creat acest blog cu speranța ca informațiile pe care le voi publica aici vor aduce niște răspunsuri celor interesați de arhivarea electronica a documentelor. Inainte de a „intra in pâine”, vreau sa va spun cateva lucruri despre mine. Am terminat Universitatea Politehnica din Timisoara, Facultatea de Automatica si Calculatoare. In anii facultății am fost implicat in diverse proiecte din zona IT, am reusit sa demarez o mica afacere in domeniu împreuna cu câțiva colegi. In acest moment lucrez ca arhivar, cu alte cuvinte ma ocup cu pastrarea actelor sau documentelor unei arhive in format conventional sau digital. Noi, cei care am crescut in lumea digitala, vrem sa contribuim cu ceva la fluxul de informatie care se plimba pe Internet. Acesta este si motivul pentru care am creat acest proiect.

Fiind de cativa ani in domeniu, am capatat foarte multe informatii care pot fi folositoare pentru cei interesati. Sper, prin ceea ce voi publica aici, sa aduc o noua lumina asupra acestei meserii si a metodelor de arhivare pe care urmeaza sa vi le impartasesc.

Silviu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu